ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

کسانی که مدرک کارشناسی خود را به تمام رسانده اند در صورت تمایل می توانند در کنکور مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های سراسری روزانه ( دولتی ) ، پردیس های خودگردان و دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی و پیام نور شرکت کنند . طبق اعلام جدید ، کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و کنکور کارشناسی ارشد سراسری با هم ادغام شده اند و تمامی داوطلبان می توانند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 را از طریق یاست سازمان سنجش انجام دهند . زمان ثبت نام کنکور ارشد 97 طبق خبر سازمان سنجش در تاریخ 16 آذر 96 شروع و در تاریخ 22 آذر 96 به اتمام می رسد . زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 97 تاریخ 7 اردیبهشت 97 می باشد . در ادامه به شرایط عمومی و اختصاصی و زمان و نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 ( دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ) می پردازیم .  

 

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

کسانی که مدرک کارشناسی خود را به تمام رسانده اند در صورت تمایل می توانند در کنکور مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های سراسری روزانه ( دولتی ) ، پردیس های خودگردان و دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی و پیام نور شرکت کنند . طبق اعلام جدید ، کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و کنکور کارشناسی ارشد سراسری با هم ادغام شده اند و تمامی داوطلبان می توانند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 را از طریق یاست سازمان سنجش انجام دهند . زمان ثبت نام کنکور ارشد 97 طبق خبر سازمان سنجش در تاریخ 16 آذر 96 شروع و در تاریخ 22 آذر 96 به اتمام می رسد . زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 97 تاریخ 7 اردیبهشت 97 می باشد . در ادامه به شرایط عمومی و اختصاصی و زمان و نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 ( دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ) می پردازیم . 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

طبق اطلاعیه ی رسمی سازمان سنجش زمان ثبت نام کنکور کارشنارسی ارشد 97 در تاریخ پنجشنبه 96/09/16 شروع و در تاریخ چهار‌شنبه 96/09/22 به اتمام می رسد . در زمان مشخص شده هر یک از کسانی که مایل به ثبت نام در کنکور ارشد 97 هستند با در دست داشتن اطلاعات ثب نام به وب سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 اقدام کنند . لازم به ذکر است که ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به طور جداگانه انجام نمیشود و ثبت نام کنکور ارشد آزاد و سراسری با هم انجام می شود و تمامی داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد 97 شرکت کنند حق انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 97 را نیز دارند .

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 97

طبق اطلاعیه ی منتشر شده از سوی سازمان سنجش مبنی بر زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 97 پنجشنبه و جمعه 6 و 97/02/07 اعلام شده است

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

نحوه ثبت نام و مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 به شرح زیر می باشد.

1 - فایل عکس اسکن شده: داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات ذکر شده در دفترجه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد 97 اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتـی آماده نماید. 

2 - سریال ثبت نام: این شماره سریال، شامل یک کد 12 رقمی با عنوان «سریال ثبت نام» می باشد و منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش و با اسـتفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال میباشد، قابل خریداری است.

3 -سریال علاقمندی: این شماره سریال شامل یک کد 10 رقمی با عنوان «سریال علاقمندی» میباشد و منحصراً از طریق سایت اینترنتی سـازمان سـنجش و بـااستفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال میباشد، قابل خریداری است.

4 -داوطلبان توجه داشته باشند اطلاعات سریالهای ثبت نام و علاقمندی، شماره پرونده و شماره پیگیری 16 رقمی خود را حتماً تا اتمام کلیـه مراحـل آزمـون ارشد 97 و حداقل بمدت یکسال نزد خود حفظ و نگهداری نمایند و از قراردادن اطلاعات آن در اختیار سایر افراد جداً خودداری نمایند.

تذکر مهم: کلیه داوطلبانی متقاضی شرکت در رشته امتحانی اول و دوم و همچنین اعلام علاقمندی نیز میباشند باید سه شماره سریال اعتباری تهیه کرده باشند

(یک «سریال ثبت نام» برای رشته امتحانی اول، یک «سریال ثبت نام» برای رشته امتحانی دوم و «سریال علاقمندی» برای شرکت در گزینش رشته های
تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی)

6 - اصل فرم تکمیل شده معدل برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی که حداکثر تا تاریخ 31/6/1397 فارغ التحصیل خواهند شد. این دسته از داوطلبان باید پس از تاریخ 30/11/96 فرم مخصوص مندرج در دفترچه راهنما را تکمیل و فرم تکمیل شده را به تأیید مؤسسه آموزش عالی محل فارغ التحصـیلی برسانند.

تبصره 1 :آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 30/11/96 و یا 31/6/97 در دوره کارشناسی فارغ التحصـیل مـیشـوند، در هنگـام ثبـت نـام
می بایست میانگین نمرات واحدهای گذرانده شده خود تا تاریخ 31/6/96 را در فرم تقاضانامه وارد نمایند، ولی در مرحلـه توزیـع اینترنتـی کـارت
شرکت در کنکور ارشد 97 ، لازم است نسبت به تصحیح و یا درج معدل فارغ التحصیلی (برای فارغ التحصیلان 30/11/96 (و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ التحصیلان تا تاریخ 31/6/97 ) خود تا تاریخ 30/11/1396 اقدام نمایند.

تبصره 2 :آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا 30/11/96 و یا 31/6/97 در دوره کارشناسی فارغالتحصیل میشوند، در مرحله دریافت کارت شرکت
در آزمون، میتوانند نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ التحصیلی (برای فارغ التحصیلان 30/11/96 ) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده
شده (برای فارغ التحصیلان تا تاریخ 31/6/97 ) خود تا تاریخ 30/11/1396 اقدام نمایند.

تبصره 3 :فارغ التحصیلان دورههای کارشناسی نیاز به تکمیل فرم مخصوص معدل ندارند و ضرورت دارد که منحصراً معدل اکتسابی را براساس معـدل منـدرج در گواهینامه فارغ التحصیلی بر مبنای 0 تا 20 و یا 0 تا 4 و حداکثر تا 2 رقم اعشار درج نمایند.

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

پس از از منتشر شدن دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد 97 توسط سازمان سنجش جهت دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 می توانید به این بخش مراجعه کنید و آن را دانلود نمایید . زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 چند روز قبل از شروه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می باشد . به محض انتشار دفترچه ثبت نام ارشد 97 در این بخش افزوده خواهد شد . 

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی 97 

 

شرایط عمومی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

الف) اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان آسمانی دیگر.

ب) عدم احراز ملتزم نبودن نسبت به احکام عملی اسلام (انجام دادن واجبات و پرهیز کردن از محرمات).

ج) عدم احراز عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران.

تبصره: در صورتی که داوطلب سابقه عناد با نظام جمهوری اسلامی داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.

د) نداشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آنها.

ه) عدم احراز فساد اخلاقی

و) عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

 

الف) داشتن مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارشناسی ارشد (فوق لیسانس یا دکترای حرفه ای) یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی کـه مـدرک مذکور مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.

تبصره 1 :شرکت مجدد فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و یا دکتری در همان رشته قبلی و همچنین شرکت دانشجویان دوره کارشناسـی ارشـد و دوره دکتری ممنوع میباشدو این داوطلبان حق ثبت نام و شـرکت در کنکور ارشد 97 را ندارند. لذا فارغ التحصیلان با توجه به ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام ارشد 97 به جز در رشته ای که فارغ التحصیل شده اند در صـورتی کـه از لحـاظ نظـام وظیفـه مشکلی نداشته باشند میتوانند در یکی از رشته های مندرج در دفترچه راهنمای کنکور کارشناسی ارشد 97 شرکت نمایند .

ضمناً لازم است به تذکر مهم ذیل توجه نمایند.

* تذکر مهم: بر اساس بخشنامه شماره 47/2 مورخ 10/1/83 معاون محترم آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با توجه به محدود بودن امکانات دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و نیز ضرورت توزیع عادلانه امکانات مذکور بین متقاضیان، هر یک از داوطلبان ورود به آموزش عـالی در هـر یـک از مقاطع تحصیلی تنها برای یک بار میتوانند از امکانات دولتی استفاده نمایند. لذا پذیرفته شدن برای بار دوم در دوره های روزانه مسـتلزم پرداخـت
شهریه معادل دوره شبانه خواهد بود.

تبصره 2 :فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های گروه پزشکی متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 97 ، قبل از اقدام به ثبت نام باید توجه داشته باشند که از لحـاظ طـرح تعهد خدمت به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت خود را مشخص و از نظر وزارت مذکور منعی برای ثبت نـام و شـرکت در آزمـون ارشد 97 و در صورت قبولی برای ادامه تحصیل نداشته باشند. در غیر این صورت عواقب مترتب بر آن به عهده شخص متقاضی خواهد بود.

تبصره 3 :فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های دبیری باید قبل از ثبت نام موافقت کتبی و بدون قید و شرط وزارت آموزش و پرورش را مبنی بر ادامه تحصـیل دریافت و آن را نزد خود نگه دارند تا به هنگام قبولی در دانشگاه ارائه نمایند. بدیهی است در صورت قبولی باید مجدداً به وزارت آموزش و پرورش تعهد خدمت بسپارند.

توجه : به پست های شرایط انصراف از دانشگاه ، تحصیل مجدد رایگان ، انصراف از تحصیل نیز مراجعه کنید . 

تبصره 4 :دارندگان مدارک تحصیلی معادل میبایست حائز شرایط «آیین نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمونهـای ورودی مقـاطع بـالاتر» مصوبه جلسه 845 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که طی بخشنامه شماره 77633/2 مـورخ 28/5/92 توسـط معاونـت آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ابلاغ گردیده، باشند. بدیهی است آن عده از دارندگان مدارک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه جلسه شماره 432 مورخ 3/9/1377 شورای عالی انقلاب فرهنگی (مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره های معادل) در دوره های معادل پذیرفته شده اند، در شمول این مصوبه قرار میگیرند.

تبصره 5 :براساس مصوبه جلسه 771 مورخ 26/8/94 شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سالهای 1377 تا 1381 به دورههای مذکور راه یافته اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره 77633/2 مورخ 28/5/94 برای ادامه تحصـیل در مقـاطع رسـمی بـالاتر برخوردار میشوند.

تبصره 6 :داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمانها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت و آن را نزد خود نگه دارند.

ب) براساس مصوبه جلسه 334 مورخ 7/11/75 شورای برنامه ریزی آموزش عالی به فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی معتبر خارجی که به دلیـل کیفیت (اعتبار دانشگاه و محتوای درسی) به مدرک فارغ التحصیلی ارزشیابی شده آنان عنوان معادل تعلق گرفته است، اجازه داده میشود که در آزمـون ثبت نام و شرکت نمایند. بدیهی است در صورت پذیرفته شدن، چنانچه حداقل 80 درصد نمره حدنصاب گزینش آزاد در رشته امتحانی و در سهمیه آزاد (غیر از کدرشته محلهای بورسیه و هر نوع سهمیه دیگر) را کسب نمایند، عنوان معادل از مدرک تحصیلی آنان حذف و مجاز به ادامه تحصیل خواهند بود.

ج) بر اساس مصوبه جلسه 368 مورخ 3/11/74 شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد مدارک تحصیلی صادر شده توسط مدیریت یکی از حوزه های علمیـه قـم و خراسان، فضلا و طلاب حوزه های علمیه که بر اساس مدرک صادر شده توسط مدیریت یکی از حوزه های علمیه قم و خراسان دوره سطح 2 را گذرانده اند و یا تا تاریخ 31/6/97 فارغ التحصیل میشوند، منحصراً میتوانند در هر یک از کدرشته های امتحانی گروه علوم انسانی ثبت نام و در آزمـون آن شـرکت نماینـد و در صورت پذیرفته شدن مشروط به گذراندن دروس پیشنیاز به تشخیص گروه آموزشی ادامه تحصیل دهند. بدیهی است این دسته از داوطلبان باید تصویر مدرک فراغت از تحصیل خود را که توسط یکی از مدیریتهای حوزه علمیه قم و یا حوزه علمیه خراسان صادر گردیده است در اختیار داشته باشند.

د) پذیرفته شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1396) اعم از پذیرفته شدگان در شهریورماه و یا پذیرفته شدگان در مرحلـه تکمیـل ظرفیت) حق ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 97 را ندارند.

تبصره: پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی دوره شبانه، نیمه حضوری، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، بین الملـل و
دوره مجازی در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1396 در صورت عدم ثبت نام در رشته قبولی و یا انصراف از آن بـا رعایـت سـایر شـرایط و
ضوابط میتوانند در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1397 ثبت نام و شرکت نمایند.

ه ) دانشجویان سال آخر و دانش آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ 31/6/1386 به بعد فارغ التحصیل شده اند، در صورتیکه معـدل آنـان کمتر از 12 باشد، حق ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 97 را ندارند.

و) پذیرفته شدگان دوره روزانه با توجه به تعهدات آموزش رایگان باید برابر طول مدت تحصیل دوره کارشناسی ارشد، در موقع ثبت نام تعهد بسپارند تا در محلی که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در صورت نیاز تعیین میکند به خدمت اشتغال ورزند.

تبصره: پذیرفته شدگان شاغل در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی با توجه به تعهدات آموزش رایگان باید برابر طول مدت تحصیل دوره کارشناسـی
ارشد، در موقع ثبت نام به وزارتخانه، سازمان و یا نهاد دولتی مربوط تعهد خدمت بسپارند.

ز) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به هیچ یک از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد بورس تحصیلی اعطاء نمی نماید.

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 97

همانگونه که توضیح داده شد زمان برگزاری کنکور ارشد 97 در تاریخ  پنجشنبه و جمعه 6 و 97/02/07 می باشد و زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 97 یک هفته قبل از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد می باشد و زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 97 حدود یک ماه بعد از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 97 می باشد و زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد اطلاع رسانی خواهد شد .



منبع:ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

ثبت نام مدارس شاهد 97 - 98 - بودجه بندی آزمون های گاج 97 - 98 - زمان ثبت نام مدارس شاهد سال تحصیلی 97 - 98 - شرایط ثبت نام مدارس شاهد سال تحصیلی 97 - 98 - برنامه راهبردی آزمون های قلم چی 97 - 98شهریه پردیس خودگردان در رشته های پزشکی و پیراپزشکی - انتخاب رشته کنکور سراسری 97 رشته های تجربی،ریاضی،انسانی،هنر و زبان - معدل لازم برای انتخاب رشته انسانی - معدل لازم برای انتخاب رشته ریاضی در پایه نهم - معدل لازم برای انتخاب رشته تجربی در پایه نهم به دهم - ترمیم معدل برای کنکور سراسری 98 - دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 97 - دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 97 - دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97 - معرفی کنکور زبان به همراه ضرایب دروس و زیر گروه ها و رشته ها - معرفی رشته انسانی و کتاب ها و شغل های این رشته - معرفی کنکور هنر به همراه ضرایب دروس و زیر گروه ها و رشته ها - معرفی رشته ریاضی و کتاب ها و شغل های این رشته - معرفی کنکور انسانی به همراه ضرایب دروس و زیر گروه ها و رشته ها - دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97 - اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 97 شامل زمان نتایج اولیه و نتایج نهایی - دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 ریاضی و تجربی و انسانی و زبان و هنر - اعلام نتایج کنکور سراسری 97 شامل زمان نتایج اولیه و نتایج نهایی - معرفی کنکور رشته ریاضی به همراه ضرایب دروس و زیر گروه ها و رشته ها - ثبت نام آزمون دکتری 98 و زمان ثبت نام - معرفی رشته تجربی و کتاب ها و شغل های این رشته - دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری 98 - دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 - معرفی کنکور رشته تجربی به همراه ضرایب دروس و زیر گروه ها و رشته ها - دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 98 - ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 و زمان ثبت نام - ثبت نام کنکور سراسری 98 ریاضی و تجربی و انسانی به همراه زمان ثبت نام - منابع کنکور سراسری 98 تجربی ، ریاضی ، انسانی - شرایط شرکت و ثبت نام در کنکور دکتری 98 - شرایط شرکت و ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 98 - شرایط شرکت و ثبت نام در کنکور سراسری 98 ریاضی و تجربی و انسانی - تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 - تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان و رزمندگان در انتخاب رشته کنکور سراسری - بارم بندی دروس متوسطه اول شامل هفتم ، هشتم ، نهم نوبت اول و دوم ( دی و خرداد ) - بارم بندی دروس پایه دهم تجربی ، ریاضی ، انسانی - بارم بندی دروس پایه یازدهم تجربی ، ریاضی ، انسانی - برنامه ریزی کنکور 98بهترین منابع کنکور 98 - بهترین منابع کمک درسی سال یازدهم تجربی ، ریاضی ، انسانی - زیر گروه ها و ضرایب دروس عمومی و اختصاصی در کنکور سراسری - آیا کنکور 98 بصورت دو کنکور برگزار خواهد شد؟ - شرایط تحصیل مجدد در رشته های پزشکی - بهترین منابع کمک درسی سال دهم تجربی ، ریاضی ، انسانی - شرایط انصراف از دانشگاه - سهمیه ها در کنکور سراسری - نحوه برگزاری کنکور سراسری 98 و 99 - زمان برگزاری کنکور سراسری 98 - اهمیت دوران باقی مانده تا کنکور سراسری - دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی پایه نهم به دهم - روش صحیح مطالعه درس دین و زندگی برای کنکور سراسری - بهترین منابع درسنامه و تست فیزیک دهم تجربی و ریاضی - بهترین منابع تست و درسنامه فیزیک یازدهم ریاضی و تجربی - معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی دهم - معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی یازدهم - شک کردن بین دو گزینه در سوالات کنکور و آزمون آزمایشی - تمرکز حواس هنگام مطالعه دروس کنکورروش افزایش تراز آزمون قلم چی ، گزینه دو ، گاج ، سنجش ( بخش یک ) - بهترین منابع و کتاب های تست زیست یازدهم - بهترین منابع و کتاب های تست زیست دهم - روش مطالعه فیزیک کنکور - روش خلاصه نویسی دروس کنکور - بررسی اشتباه در انتخاب رشته - روش مطالعه زیست کنکور - کارنامه سبز ( محرمانه ) کنکور سراسری چیست - شرکت در کنکور تجربی با دیپلم ریاضی یا انسانی - روش مطالعه شیمی کنکور - راهنمای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی - شرایط تغییر رشته در پایه دهم - اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 97 - دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای 97 - اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 97 - راهنمای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم نظام جدید پایه دوازدهم - اعلام نتایج مدارس شاهد 97 - 98 - 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.