سوال و پاسخ تشریحی کنکور سراسری تجربی 90

توضیح سوال و پاسخ تشریحی کنکور سراسری تجربی 90

در این مطلب برای شما دانش آموزان عزیز نمونه سوال به همراه پاسخ تشریحی کنکور داخل کشور 90 تجربی آماده شده است که در ادامه می توانید دانلود کنید.

برخی از سوالات دفترچه سوال و پاسخ تشریحی کنکور سراسری تجربی 90 را می توانید مشاهده نمایید .  

توضیح سوال و پاسخ تشریحی کنکور سراسری تجربی 90

در این مطلب برای شما دانش آموزان عزیز نمونه سوال به همراه پاسخ تشریحی کنکور داخل کشور 90 تجربی آماده شده است که در ادامه می توانید دانلود کنید.

برخی از سوالات دفترچه سوال و پاسخ تشریحی کنکور سراسری تجربی 90 را می توانید مشاهده نمایید .


سوال1- تمام موارد، راه های کید و فریب دشمن قسم خورده مصمّم به انتقام گیری از فرزندان آدم است، به جز:


1) سرگرم کردن انسان به آرزوهای دور و دراز دنیایی

2) آراستن و زیبا نشان دادن زمینه های دل فریب دنیا

3) غافل کردن از یاد خدا و کارهایی که انسان را به یاد خدا می اندازد.

4) دامن زدن آتش خانمان سوز کینه و عداوت میان ابنای آدم


سوال و پاسخ تشریحی کنکور سراسری تجربی 90


سوال2- بین «میل به جاودانگی» و «بی ارزش شدن زندگی چند روزه ی دنیا» و «کفر به آیات پروردگار و لقای او»، رابطه ی علیت برقرار است که عنوان هر یک، به ترتیب .......... و .......... و .......... می باشد.

1) علّت – معلول – معلول          2) معلول – علّت – علّت          3) علّت – علّت – معلول          4) معلول – معلول – علّت


سوال3- براساس روایات کدام مطلب در مورد ارواح مومنان صحت ندارد؟

1) مومنان در بهشت برزخی همه ی پاداش و جزای خود را می بینند.

2) مومنان برحسب مقدار فضیلت هایشان به دیدار خانواده ی خویش نائل می شوند.

3) فرشته ای که همراه مومن است چیزهایی را به او نشان می دهد که شاد شود.

4) وقتی خداوند روح مومن را می گیرد، او را در کالبدی مانند کالبد دنیا قرار می دهد.


سوال4- از سفارش و توصیه ی پیشوایان دین به رعایت آراستگی به تأثیر .......... در ......... پی می بریم که .......... تجلّی گاه .......... است.

1)ظاهر – باطن – باطن – ظاهر          2) باطن – ظاهر – باطن – ظاهر

3) ظاهر – باطن – ظاهر – باطن         4) باطن – ظاهر – ظاهر – باطن



منبع: سوال و پاسخ تشریحی کنکور سراسری تجربی 90

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.