اعتراض به نتایج نهایی کنکور 96

اعتراض به نتایج نهایی کنکور 96

طبق اعلام سازمان سنجش کارنامه نتیجه نهایی کنکور سراسری 96  در تاریخ 28 شهریور بر روی سایت سازمان سنجش قرار میگیرد و داوطلبان میتوانند اعتراض و درخواست خود را در سیستم اعلام درخواست سازمان سنجش اعلام کنند.  داوطلبان در صورتی که در مورد قبولی خود سوال و یا درخواست دارند می توانند بر طبق تصویر زیر این روند را انجام دهند . همچنین  در صورتی که مورد کارنامه سبز و یا سیستم بررسی اشتباه در انتخاب رشته سوال دارید میتوانید کلیک کنید . مهلت اعتراض به نتایج کنکور 96 تا 20 مهرماه می باشد.  ادامه مطلب ...

جزوه فصل اول شیمی یازدهم ( استاد شریفیان )

توضیحات جزوه فصل اول شیمی یازدهم

جزوه فصل اول شیمی سال یازدهم توسط استاد شریفیان برای استفاده دانش آموزان یازدهم رشته ی ریاضی و تجربی نوشته شده است . جزوه فصل یک شیمی یازدهم با عنوان قدر هدایای زمینی را بدانیم جزوه ای بسیار کامل را برای دانش اموزان سال یازدهم فراهم نموده است . در جزوه فصل اول شیمی سال یازدهم مطالب مطرح شده بصورت مفصل شرح داده شده است و نکات مهم کنکوری و امتحانی نیز به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است . در جزوه شیمی یازدهم فصل یک سعی شده است برای افزایش درک دانش آموزان نسبت به مطالبی که در کتاب توضیحات کمتری دارد ا مطالب خارج کتاب آورده شده است که باعث یادگیری کامل مطالب فصل یک شیمی یازدهم خواهد شد . همچنین مطالبی که در مورد شیمی آلی در فصل های کتاب شیمی یازدهم وجود دارد جمع آوری شده و در جزوه فصل اول شیمی یازدهم به طور کامل شرح داده شده است . همچنین در جزوه فصل 1 شیمی یازدهم نمونه سوال های حل شده و مثال ها و پرسش های متعددی وجود دارد که پاسخ تعدادی از این پرسش ها به عهده دانش آموزان گذاشته شده است . 

ادامه مطلب ...

شرایط انصراف از دانشگاه

مشاوره شرایط انصراف از دانشگاه جهت شرکت مجدد در کنکور سراسری

در صورتی که تصمیم  برای شرکت مجدد در کنکور سراسری  در هر مقطعی دارید باید از شرایط انصراف  از دانشگاه روزانه ( دولتی ) ، آزاد ، غیر انتفاعی ، پیام نور ، شبانه و پردیس خودگران داشته باشید تا بتوانید در کنکور سراسری شرکت نمایید . در این مقاله سعی خواهیم کرد هر آنچه را که  در مورد شرایط انصراف از دانشگاه ها و شرکت مجدد در کنکور سراسری مورد نیاز داوطلبان است را به طور کامل شرح دهیم . 

ادامه مطلب ...

جزوه فصل سوم ریاضی یازدهم تجربی ( استاد ترکی )

توضیحات جزوه فصل سوم ریاضی یازدهم تجربی 

جزوه فصل سوم زیست یازدهم تجربی ( فصل تابع ) در این بخش جهت استفاده دانش اموزان سال یازدهم تجربی و داوطلبان کنکوری قرار داده شده است . جزوه فصل سوم زیست سال یازدهم تجربی که توسط  استاد ترکی نگاشته و اماده شده است شامل درسنامه ای جامع درباره ی فصل تابع  ریاضی یازدهم تجربی می باشد. در جزوه فصل 3 ریاضی یازدهم تجربی علاوه بر توضیحات کامل مباحث مطرح شده در فصل تابع با ارائه ی مثال های متعدد در هر بخش سعی بر آموزش کامل دانش اموزان شده است . دانش اموزان سال یازدهم همچنین میتوانند جزوه ریاضی یازدهم فصل دوم و فصل اول را نیز از وبسایت همکلاسی دانلود نمایند.

   ادامه مطلب ...

جزوه فصل چهار زیست پیش

توضیحات جزوه فصل چهار زیست پیش 

جزوه نکات فصل چهار زیست پیش دانشگاهی تجربی که شامل نکات طلایی فصل تغییر و تحول گونه ها است در این پست جهت دریافت قرار می دهیم. با توجه به اینکه فصل چهار زیست پیش دانشگاهی از لحاظ محتوا نسبت به آنچه که دانش اموزان در فصل ها و کتاب های زیست سال های گذشته مطالعه می کردند متفاوت است لذا شاید مطالعه آن نیز برای دانش اموزان کمی خسته کننده باشد و نویسنده با توجه به این موضوع  به ارائه ی نکات کلیدی و مهم فصل تغییر و تحول گونه ها پرداخته است  . دانش اموزان و داوطلبان کنکوری باید حتما ابتدا متن کتاب درسی را بخوانند و سپس به جزوه فصل چهار زیست پیش دانشگاهی مراجعه نمایند زیرا منبع اصلی طرح سوال در کنکور سراسری متن کتاب های درسی می باشد  و شما زمانی مجاز به استفاده از جزوه ها  و کتاب های کمک درس هستید که ابتدا به متن کتاب درسی به طور کامل تسلط پیدا کرده باشید. 

ادامه مطلب ...